Om met zekerheid vast te stellen of het mogelijk is om uw data terug te winnen is een analyse van de beschadigde eenheid nodig. In de meeste gevallen is het mogelijk om de data terug te winnen, desalniettemin is in een aantal gevallen data recovery niet mogelijk. Daarom investeert AIGON continue in research & development om zo in 90% van de gevallen met succes data te kunnen terugwinnen.
Bij AIGON bieden wij vaste prijzen aan in verhouding tot de schade. Om de schade en de kosten te kunnen vaststellen is een analyse nodig van de beschadigde eenheid.
De belangrijkste fabrikanten geven ons de toestemming om in ons laboratorium hun opslagmedium te openen en te manipuleren om zo data te kunnen terugwinnen. Onze service voldoet aan de eisen om de garantie te behouden van uw opslagmedium.
Om het data recovery proces makkelijker en soepeler te laten verlopen, biedt AIGON de verzending van uw opslagmedium gratis aan. U hoeft alleen maar uw opslagmedium te verpakken volgens de richtlijnen die u vindt onder de sectie verzending en aan onze costumer service vragen het pakketje op te halen via 02 401 1411 (telefonische ondersteuning in het Engels). Twijfel niet met ons contact op te nemen indien u meer informatie wenst.
Data recovery gebeurt binnen 5 tot 10 werkdagen, na ontvangst van uw opslagmedium. Soms is de schade te complex en kan de data recovery niet binnen 10 dagen voltooid worden. Normaal gesproken is dit al tijdens diagnose duidelijk en stellen wij u daarvan op de hoogte zodat u kunt aangeven of u wilt doorgaan met het proces of niet.
De teruggewonnen data wordt gratis verzonden op een nieuwe harde schijf, 500Gb (in geval van grotere capaciteit vraag naar de prijzen).
AIGON raadt u aan om uw opslagmedium niet meer te gebruiken na data verlies, u loopt dan het risico om opnieuw uw data te verliezen. Het doel van onze service is niet het repareren van uw harde schijf, maar om uw data terug te winnen.
U kunt de data recovery service betalen via een bankoverschrijving, met een bankcheque of met een credit card.